Merhaba;

bedava hosting veriyorum neden (-) rep aliyorum anlamadim. Bak sinirleniyorum git gide nasil insanliktir ki bu anlamadim. Neyse verin bakalim - leri benim işim (-) replerle değil vallaha gerçekten verin (-) rep :s