• 05-02-2007, 17:46:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Geleneksel ücretsiz radyo dağıtımı devam ediyor.. Sadece r10 forumlarına özel olan bu fırsatı kaçırmamanızı öneririm! Kurallar basit 30. mesajı atan kazanır , 18:00'dan önce atılan 30. mesaj kazanılmış sayılmaz, 18.00'dan önce bittiği takdirde 33. mesajı atan radyoyu alır! Haydi durma şansını dene , unutma seninde içinde bir dJ var! ( umarım gaza gelmişsinizdir )
  • 05-02-2007, 17:49:13
    #2
    Hayde Bastirrrrr
  • 05-02-2007, 17:49:27
    #3
    bu sefer katılmıyacam bi sefer aldım kullanmaya zaman yok boşduruyo bitmek üzere
  • 05-02-2007, 17:53:18
    #4
    benmi alsam
  • 05-02-2007, 17:55:29
    #5
    Misafir
    ya tutarsa hehe
  • 05-02-2007, 18:05:57
    #6
    bu arada 30 mu 33 mü hangi mesaja veriyon ?
  • 05-02-2007, 18:33:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    33 cok hocam ya bana ver gitsin
  • 05-02-2007, 18:41:31
    #8
    8. benden..
  • 05-02-2007, 18:45:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    30. mesaj neticesinde belirttim orada: )