Geleneksel ücretsiz radyo dağıtımı devam ediyor.. Sadece r10 forumlarına özel olan bu fırsatı kaçırmamanızı öneririm! Kurallar basit 30. mesajı atan kazanır , 18:00'dan önce atılan 30. mesaj kazanılmış sayılmaz, 18.00'dan önce bittiği takdirde 33. mesajı atan radyoyu alır! Haydi durma şansını dene , unutma seninde içinde bir dJ var! ( umarım gaza gelmişsinizdir

)