• 17-01-2009, 19:05:43
    #1
    Bedava hostttttttttttt
  • 17-01-2009, 19:07:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    host değilde ban lazım sana.
  • 17-01-2009, 19:07:22
    #3
    kaç kilo istiyon?
  • 17-01-2009, 19:08:00
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu ne ya kamera şakası felan mı ?
  • 17-01-2009, 19:17:50
    #5
    Üyelik Tarihi
    17-01-2009

    Davetiyesiz üyeliğin sonuçları ( Hala kaldırılmış vaziyette mi bu davetiye sistemi ? )
  • 17-01-2009, 19:21:36
    #6
    o nasıl HOST isteme öyle
    HOst istemeninde bir adabı usulu var
    babanın uşağımı var bedava host diğe bağırıyrsun
  • 17-01-2009, 19:38:31
    #7
    Allah akıl fikir versin
  • 17-01-2009, 19:44:46
    #8
    -11 rep verdim umarım işini görür
  • 17-01-2009, 19:54:54
    #9
    Ban !!!