• 17-01-2009, 21:12:51
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bi hostcunun "höstttt" demesini beklerdim
  • 17-01-2009, 21:33:06
    #11
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "höstttt"

  • 17-01-2009, 21:33:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    höstttt
  • 17-01-2009, 21:34:34
    #13
    hemen mi istersin yoksa yarın eve mi getireyim
  • 17-01-2009, 21:36:51
    #14
    -rep manyağı yapmışlar host isteyen kişiyi
  • 17-01-2009, 21:43:15
    #15
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    İstemesini bilmek lazım.

    Host yok sana ama -19 repi verebilirim ancak..
  • 17-01-2009, 21:44:48
    #16
    rekora gidiyor -repte
  • 18-01-2009, 00:57:18
    #17
    Napacakti acep
  • 18-01-2009, 01:25:16
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkes üye olursa ortamın kalitesi kalmaz böyle olur...