Gsa ser kullananalar
3
●102
- 17-09-2023, 12:17:00Desene burası o zaman forumdan ziyade pazar yeri haline gelmeye başladı🥲whiteweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2023, 12:24:41Bu krizde normal bencemrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2010 larda değiliz ki ekonomi süper, dert tasa olmasın
dediğin yazılım hala çalışır ama öyle full otomata bağliyim pat pat google da yer alayım devri bitti. Programın doğru kullanılması lazım yoksa hiç bi işe yaramaz. Ayrıca giderleri de çok fazla sadece lisanslama değil mesele. İlla kullanacam diyosan daha iyi bi alternatifi var ücretli kullanımı, oto-list, blach hat seo tarafını öğretebilirim.
Kullananlar varsa bile söylemezler hocam burası bhw değil r10