• 17-09-2023, 12:00:01
    #1
    Arkadaşlar gsa ser kullanip da memnun olanlar veya olmayanlar tecrübe paylaşiminda bulunabilir mi? Rakip sitelre için veya doğrudan kendi sitemize yönlendirilmemiş kampanyalarda iş yaptiği söyleniyor...doğru mudur?
  • 17-09-2023, 12:11:19
    #2
    Kullananlar varsa bile söylemezler hocam burası bhw değil r10
  • 17-09-2023, 12:17:00
    #3
    whiteweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullananlar varsa bile söylemezler hocam burası bhw değil r10
    Desene burası o zaman forumdan ziyade pazar yeri haline gelmeye başladı🥲
  • 17-09-2023, 12:24:41
    #4
    mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Desene burası o zaman forumdan ziyade pazar yeri haline gelmeye başladı🥲
    Bu krizde normal bence 2010 larda değiliz ki ekonomi süper, dert tasa olmasın dediğin yazılım hala çalışır ama öyle full otomata bağliyim pat pat google da yer alayım devri bitti. Programın doğru kullanılması lazım yoksa hiç bi işe yaramaz. Ayrıca giderleri de çok fazla sadece lisanslama değil mesele. İlla kullanacam diyosan daha iyi bi alternatifi var ücretli kullanımı, oto-list, blach hat seo tarafını öğretebilirim.