Desene burası o zaman forumdan ziyade pazar yeri haline gelmeye başladı🥲
Bu krizde normal bence

2010 larda değiliz ki ekonomi süper, dert tasa olmasın

dediğin yazılım hala çalışır ama öyle full otomata bağliyim pat pat google da yer alayım devri bitti. Programın doğru kullanılması lazım yoksa hiç bi işe yaramaz. Ayrıca giderleri de çok fazla sadece lisanslama değil mesele. İlla kullanacam diyosan daha iyi bi alternatifi var ücretli kullanımı, oto-list, blach hat seo tarafını öğretebilirim.