• Dün, 11:11:07
    #1
    Arkadaşlar Team komple patladıktan sonra kendi bireysel hesabım da askıya alındı. Dünden beri açtığım her hesap açar açmaz askıya alınıyor. Bunun bir çözümü var mı veya şuan bu durumu benden başka yaşayan var mı?
  • Dün, 11:11:53
    #2
    İllegal hizmetlerin sonu. İp niz kara listeye alınmış fingerprint ve ip değiştirip açmayı deneyin.
  • Dün, 11:14:23
    #3
    Men bu dünyada edelet körmedim qi körmedim
  • Dün, 11:21:11
    #4
    pazaryazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İllegal hizmetlerin sonu. İp niz kara listeye alınmış fingerprint ve ip değiştirip açmayı deneyin.
    Hangi bilginize dayanarak illegal hizmet olduğunu yazıyorsunuz? Team paketine dahil oluyorduk bu kadar.
  • Dün, 11:22:38
    #5
    webdanismani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Men bu dünyada edelet körmedim qi körmedim
    Gerçekten çok yerinde bir cevap. Teşekkürler bu yorum için, aydınlandım.
  • Dün, 11:26:18
    #6
    AdanaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Team komple patladıktan sonra kendi bireysel hesabım da askıya alındı. Dünden beri açtığım her hesap açar açmaz askıya alınıyor. Bunun bir çözümü var mı veya şuan bu durumu benden başka yaşayan var mı?
    Ben de team mağduruyum. Yeni mail açtım ve max x20 paketi satın aldım. Şuan bir problem yok. Geliştirmelere devam ediyorum
  • Dün, 12:23:24
    #7
    Ben de dün bir tane açmıştım team patladıktan sonra benim de banlanmış maalesef. Çok kötü mimlenmiş olduk nereden girdiğimize ultra dikkat etmemiz falan gerekecek bu çok kötü oldu. Yani bu banı bir şekilde kaldırmak gerekiyor bununla uğraşılmaz.
  • Dün, 12:38:19
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Önceki işlemden kayıt altına alınmış ip adresi, sessionlar daha ileri seviyede ana kart mac adresi kaydı tutuyorlarsa yeni açacağınız hesaplar da sorun yaratır.
  • Dün, 14:06:30
    #9
    kizilsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok yerinde bir cevap. Teşekkürler bu yorum için, aydınlandım.
    Sevindim