Arkadaşlar Team komple patladıktan sonra kendi bireysel hesabım da askıya alındı. Dünden beri açtığım her hesap açar açmaz askıya alınıyor. Bunun bir çözümü var mı veya şuan bu durumu benden başka yaşayan var mı?