• 22-06-2026, 13:21:06
    #19
    ben şahsi düşüncemi söyleyeyim iban to kripto işi yapan insanlar bence olası riskleri yarın öbür gün başına ne gelebileceğini mutlaka biliyordur. eğer bilmiyorsa zekasından şüphe ederim.
    örneğin bir kalem satarsınız adamın alnında dlndırıcı yazmadığı için size gelen para sıkıntılı olabilir. bunun izahını yaptığınızda hakim de savcı da derki adam haklı nereden bilebilir ama bu kripto mripto işlerinde durum böyle değil. adama derler ki kardeşim sen niye milletin hesabına kripto yolluyorsun onlar senin ibanına neye karşılık para yolluyor.
  • 22-06-2026, 13:21:56
    #20
    Kurumsal PLUS
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kara para oldugunu zaten bilsem yapmazdım
    Benim başım yandıktan sonra seni 3 kez uyardım, yapma bak hayatının kalanı hapiste geçecek dedim, sen ne dedin: "Amann ne olduysa oldu ben zaten battım" dedin mi demedin mi
  • 22-06-2026, 13:28:34
    #21
    Geçmiş olsun
  • 22-06-2026, 17:41:18
    #22
    Kesinlikle hukuki destek alın. Hukuki konularda @Fahrettin; i etiketleme geleneğine ben de uyayım.
  • 22-06-2026, 18:29:32
    #23
    Geçmiş olsun
  • 22-06-2026, 19:24:27
    #24
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Aç kalın açıkta kalın ama bozum işi yapmayın.
  • 22-06-2026, 19:52:22
    #25
    Ben de bu işlere girecektim, niyetlenmiştim. Sonrasında dank etti; düşüncelerim ve araştırmalarım sonucu çoook fazla açığı olan, ve illegalitesi yoğun olan bir işleyişe sahipti. Hiçbir mantığı yoktu. Asla dahil olmadım, iyi ki de olmadım. Sahiden ne olacağı meçhul.

    Geçmiş olsun hocam. 🙏
  • 22-06-2026, 19:52:51
    #26
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aç kalın açıkta kalın ama bozum işi yapmayın.
    +++++++++++
  • 22-06-2026, 21:33:15
    #27
    2022 de 6 ay yaptim , hala arada ifade geliyor , hayatımdan bezdim , o zamanlar boyle erken uyarmadı bloke falan da yoktu, ilk ifadeden sonra bıraktım ama o yaka.i bırakmıyor, uzak durun