Ben de bu işlere girecektim, niyetlenmiştim. Sonrasında dank etti; düşüncelerim ve araştırmalarım sonucu çoook fazla açığı olan, ve illegalitesi yoğun olan bir işleyişe sahipti. Hiçbir mantığı yoktu. Asla dahil olmadım, iyi ki de olmadım. Sahiden ne olacağı meçhul.

Geçmiş olsun hocam. 🙏