• Dün, 10:08:52
    #1
    Merhabalar. Benim gibi sivrisinek mağdurları var mı 😅 Çözümleriniz nedir? Yıllardır defansı kullanıyorum. Var mı çözümü önerisi olan?
  • Dün, 10:13:59
    #2
    Platin üye
    Sinek koruyucu. Sprey kullanacaksın dışarıda. evdede pencerelerde sineklik. ve gerekir. ise bu prize takıp çalıştırmalı aletlerden Daha dün acildeydim. Artık zehirli sinek mi böcek mi bilmiyorum ısırdı elimi elim kocaman şişti. alerji iğnesi ve ilaç yazdılar. Dostum
  • Dün, 10:46:30
    #3
    153 TL

  • Dün, 11:09:06
    #4
    Bu sene dikkatimi çekti bataklık ve hafif pislik yerdeki yeşillik alanlardaki bölgelerde sivrisinek ısırınca şişiyor ve yara gibi oluyor
  • Dün, 11:26:59
    #5
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene dikkatimi çekti bataklık ve hafif pislik yerdeki yeşillik alanlardaki bölgelerde sivrisinek ısırınca şişiyor ve yara gibi oluyor
    asya kaplan sivrisineği ısırığı onlar çok pis bir ısırığı var lanet şey gündüzleri pantolon üstünden dahi ısırıyor.
  • Dün, 12:14:27
    #7
    Valla alerjim vs yok ama gece bi tanesi durmadan kulağımın dibinde canlı performans sergiledi
  • Dün, 16:12:37
    #8
    benide ısırmış 1 aydır heryerim kaşınıyor geçmiyor sırt ayak bacak gögüs kısmı yüz kısımlarım tatlı tatlı kaşıntı var hep alerji oluştu galiba anlamadım böyle devam ederse doktora çıkacam.