Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene dikkatimi çekti bataklık ve hafif pislik yerdeki yeşillik alanlardaki bölgelerde sivrisinek ısırınca şişiyor ve yara gibi oluyor
asya kaplan sivrisineği ısırığı onlar çok pis bir ısırığı var lanet şey gündüzleri pantolon üstünden dahi ısırıyor.