Son zamanlarda özellikle kadın sürücülerinden çektiğimi kimseden cekmedim. Hani bana carpsa haklı cikmak icin kanıtım olmayacak. Sabah bana çarpıyordu yine dönüp bakmiyor bile. Artık gına geldi. Adana da yaşadığım için kural tanımaz şoförlerin yüzünden yoruldum. En azından elimde bir kanıt olması açısından kamera almayı düşünüyorum. Fiyat cok abartı olmayacak şekilde kamera arayışım var. Onerilerinizi bekliyorum
Butcem max :10k
Motor kullanıcısı için kamera önerisi
7
●114
- 19-06-2026, 11:37:49selamlar, bütçenizi de belirtebilirseniz ona göre öneride bulunabilirim
- 19-06-2026, 12:40:53Insta360 + bundle tavsiyemdir. Güvenlik amaçlıysa x2 bile yeterli olur. Sosyal medyaya denk geldiğiniz değişik olaylarıda atarsınız, renk katar.
- 19-06-2026, 13:15:03Hocam 1 tane ikinci elini buldum. Durumuba bakacam. Çekimleri nasıl bilginiz varmı profesyonel olarak olmasa bile en azından giderken yakinda yüz vrya plakaları gorse bile yeterHypnas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2026, 13:15:59bulursanız eğer dji osmo action 4 alabilirsiniz 2.elde. onun dışında 10k bandında GoPro Hero 10 Black ve SJCAM SJ20 Dual Lens seçenekleri mevcut
- 24-06-2026, 18:46:02temizinden dj osmo action 4 buldum hocam. gelince kaska takıp deneyeceğim bir çok kameraya göre bana dj osmo uygun geldihazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle