Son zamanlarda özellikle kadın sürücülerinden çektiğimi kimseden cekmedim. Hani bana carpsa haklı cikmak icin kanıtım olmayacak. Sabah bana çarpıyordu yine dönüp bakmiyor bile. Artık gına geldi. Adana da yaşadığım için kural tanımaz şoförlerin yüzünden yoruldum. En azından elimde bir kanıt olması açısından kamera almayı düşünüyorum. Fiyat cok abartı olmayacak şekilde kamera arayışım var. Onerilerinizi bekliyorum
Butcem max :10k