• 19-06-2026, 00:08:39
    #1
    Sadece meraktan soruyorum, gerçek kişilerin attığı sahte yorumların önüne mantıken nasıl geçebilir google? konumdan anlar belki desek, herkeste konum bilgileri açıkta değil sonradan yorum yapan çok, sanırım sahte yorumların önüne geçmek cidden çok zor, sizce?
  • 19-06-2026, 00:14:07
    #2
    Diğer bazı uygulamalarda olduğu gibi parmak izi onayı isteyerek önüne geçebilir bence. Ama masaüstünde ne yapılabilir bilemiyorum. :P
  • 19-06-2026, 00:15:29
    #3
    mum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer bazı uygulamalarda olduğu gibi parmak izi onayı isteyerek önüne geçebilir bence. Ama masaüstünde ne yapılabilir bilemiyorum. :P
    Senelerdir önüne geçemediyse bence bu sebepten geçememiş olabilir, masaüstünden yorumu kapaması lazım o zaman, gerçi daha dolu seçenek kalıyor
  • 19-06-2026, 00:17:14
    #4
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    @SaatciAdam; geçebilir mi
  • 19-06-2026, 00:27:35
    #5
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Arif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SaatciAdam; geçebilir mi
    Zor öyle yada böyle sistem atlatılır. Belki daha zor atlatılır ama atlatılır. Arada ürün satın alma vs gibi bi kısıtlayıcı denetim yok. Olması da imkansız zaten.
  • 19-06-2026, 00:28:26
    #6
    geçebilir hocam konuma göre ama şu yoldan google sizin aktivitenizi alıyor ve aktivitelerinizden oraya gidip gitmediğinizi anlayabiliyor bunu bir captchaya bağlar hepsini düşürür
  • 19-06-2026, 00:29:29
    #7
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor öyle yada böyle sistem atlatılır. Belki daha zor atlatılır ama atlatılır. Arada ürün satın alma vs gibi bi kısıtlayıcı denetim yok. Olması da imkansız zaten.
    Katılıyorum, sadece bu sene arada yorum atınca spama düşürüyor ama itiraz ediyorsun çözülüyor genelde. Kendi sistemleride emin değil yorum gerçek mi değil mi, işin içine gerçek insan faktorü girince ai sistemleride zorlanıyor sonuç olarak
  • 19-06-2026, 01:12:03
    #8
    şu an google sistemleri çok farklı parametreler kullanıyor. arka planda çalışan botlar kademeli olarak işletmeleri inceliyor. Agresif yorum girişi olduğu zaman işletmeyi mercek altına alıyor kontrol ediyor şikayet sahte yorum varsa hemen patlatıyor . Kimisinin geçmişi temiz oluyor aldıkça alıyor aldıkça alıyor bir bakıyor birden toplu yorumları silinmiş. kimisi mimli oluyor aldıkça alıyor bir bakıyor ki işletmesi kapanmış . şimdi artık işi ileri götürdüler Türkiye'nin yorumları doğrulayın talebinden sonra onlarda böyle birşeyin mümkün olmadığını düşündüler herhalde ki bazı sektörlerde yorumları kademeli olarak kaldırmayı planlıyorlar. Hatta yorumları Türkiye'den kaldırmayı bile düşündüler. o yüzden yorumum silindi mahkemeye gidiyorum da diyemiyorsunuz sonuçta yorumların doğrulanmasını Devlet talep ediyor.
    İşletmenize sahip çıkın çok fazla abanmayın zamana bırakın biraz sistem affetmiyor. kimler kimler zor durumda kalıyor bir daha açmıyorlarda...
  • 19-06-2026, 01:17:33
    #9
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an google sistemleri çok farklı parametreler kullanıyor. arka planda çalışan botlar kademeli olarak işletmeleri inceliyor. Agresif yorum girişi olduğu zaman işletmeyi mercek altına alıyor kontrol ediyor şikayet sahte yorum varsa hemen patlatıyor . Kimisinin geçmişi temiz oluyor aldıkça alıyor aldıkça alıyor bir bakıyor birden toplu yorumları silinmiş. kimisi mimli oluyor aldıkça alıyor bir bakıyor ki işletmesi kapanmış . şimdi artık işi ileri götürdüler Türkiye'nin yorumları doğrulayın talebinden sonra onlarda böyle birşeyin mümkün olmadığını düşündüler herhalde ki bazı sektörlerde yorumları kademeli olarak kaldırmayı planlıyorlar. Hatta yorumları Türkiye'den kaldırmayı bile düşündüler. o yüzden yorumum silindi mahkemeye gidiyorum da diyemiyorsunuz sonuçta yorumların doğrulanmasını Devlet talep ediyor.
    İşletmenize sahip çıkın çok fazla abanmayın zamana bırakın biraz sistem affetmiyor. kimler kimler zor durumda kalıyor bir daha açmıyorlarda...
    Devletin bunla alakalı bir doğrulama istediğini ilk kez duydum hocam, kaynak var mı, bence komple yorumları işletmelerden kaldırmazlar tr de ya, çok ütopik olur =)