şu an google sistemleri çok farklı parametreler kullanıyor. arka planda çalışan botlar kademeli olarak işletmeleri inceliyor. Agresif yorum girişi olduğu zaman işletmeyi mercek altına alıyor kontrol ediyor şikayet sahte yorum varsa hemen patlatıyor . Kimisinin geçmişi temiz oluyor aldıkça alıyor aldıkça alıyor bir bakıyor birden toplu yorumları silinmiş. kimisi mimli oluyor aldıkça alıyor bir bakıyor ki işletmesi kapanmış . şimdi artık işi ileri götürdüler Türkiye'nin yorumları doğrulayın talebinden sonra onlarda böyle birşeyin mümkün olmadığını düşündüler herhalde ki bazı sektörlerde yorumları kademeli olarak kaldırmayı planlıyorlar. Hatta yorumları Türkiye'den kaldırmayı bile düşündüler. o yüzden yorumum silindi mahkemeye gidiyorum da diyemiyorsunuz sonuçta yorumların doğrulanmasını Devlet talep ediyor.
İşletmenize sahip çıkın çok fazla abanmayın zamana bırakın biraz sistem affetmiyor. kimler kimler zor durumda kalıyor bir daha açmıyorlarda...