• 17-06-2026, 17:29:29
    #1
    Link

    Yukarıdaki linkteki arkadaşın sattığı claude apilerinden alan var mı? Veya herhangi bir sağlayıcıdan api alıp memnun olan var mı?
  • 17-06-2026, 17:38:06
    #2
    Selamlar, birçok satıcıdan 1 yıla yakındır API kullanıyorum. Sağlayıcıya göre hizmetin kalitesi çok değişiyor. Fakat orijinal API fiyatlarından daha düşük bir fiyata satın aldığımız hemen hemen her API'ın arkasında bir gateway sistemi var.

    Örneğin siz Claude kullanıyorsunuz ama arkada %60 Claude, %40 mix modeller kullanılıyor. Tabii herkeste böyledir demiyorum ama çoğu sistem bu şekilde Fakat bu kötü anlamına gelmiyor. Çünkü planlama işlerini ana modele yaptırıp, kodlama işlerini açık kaynak ya da düşük maliyetli modellere yaptırdığınızda herhangi bir kalite kaybı olmuyor. En azından kendi testlerim bu yönde.

    Ben de bu süreçten açıkçası 1 yıldır çok yıprandım. Kendi API servisimi yaptım. Yakın zamanda hizmete açacağım. Ürünün arka planını da şeffaf bir şekilde anlattım. Size de hizmete başlayınca test hesabı verebilirim isterseniz.
  • 17-06-2026, 17:47:10
    #3
    ismimekim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, birçok satıcıdan 1 yıla yakındır API kullanıyorum. Sağlayıcıya göre hizmetin kalitesi çok değişiyor. Fakat orijinal API fiyatlarından daha düşük bir fiyata satın aldığımız hemen hemen her API'ın arkasında bir gateway sistemi var.

    Örneğin siz Claude kullanıyorsunuz ama arkada %60 Claude, %40 mix modeller kullanılıyor. Tabii herkeste böyledir demiyorum ama çoğu sistem bu şekilde Fakat bu kötü anlamına gelmiyor. Çünkü planlama işlerini ana modele yaptırıp, kodlama işlerini açık kaynak ya da düşük maliyetli modellere yaptırdığınızda herhangi bir kalite kaybı olmuyor. En azından kendi testlerim bu yönde.

    Ben de bu süreçten açıkçası 1 yıldır çok yıprandım. Kendi API servisimi yaptım. Yakın zamanda hizmete açacağım. Ürünün arka planını da şeffaf bir şekilde anlattım. Size de hizmete başlayınca test hesabı verebilirim isterseniz.
    Olur hocam denerim
  • 17-06-2026, 17:48:12
    #4
    KAYSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olur hocam denerim
    Teşekkürler hocam, sizi listeye kaydediyorum. Servisi açtığımda üyeliğinizi tanımlayacağım.
  • 17-06-2026, 17:52:45
    #5
    Arkadaşın whatsapp apini kullandık kaliteliydi ama claude için bilgim yok. Forumda bir arkadaş direkt claude code 6.25x satıyordu sanırım günlük 150₺ falan ortalama onu almanız daha işe yarar gibi.
  • 17-06-2026, 17:54:17
    #6
    deepseek api önerebilirim hocam fiyatlar gayet makul 5 dolara bir çok işinizi görebilirsiniz

    https://api-docs.deepseek.com/quick_start/pricing/
  • 17-06-2026, 17:54:42
    #7
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın whatsapp apini kullandık kaliteliydi ama claude için bilgim yok. Forumda bir arkadaş direkt claude code 6.25x satıyordu sanırım günlük 150₺ falan ortalama onu almanız daha işe yarar gibi.
    Gördüm ama orjinali zaten 4k bandında direkt orjinali varken o biraz sakat olabilir ve bilmiyorum ne kadar güvenilir
  • 17-06-2026, 17:58:33
    #8
    Brkaxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deepseek api önerebilirim hocam fiyatlar gayet makul 5 dolara bir çok işinizi görebilirsiniz

    https://api-docs.deepseek.com/quick_start/pricing/

    Kullanıyor musunuz ? aktif olarak proje yapımına başlayacağım eskisi gibi kod yazmakla uğraşmak istemiyorum çünkü
  • 17-06-2026, 18:00:30
    #9
    Kullanıyorum sorun yaşamadım Claude cli ile çalışıyor 2 dolar atıp ön test yapabilirsin bence zarar gelmez ki kurulum içinde yardımcı olabilirim