Magnific lisans almayı düşünüyorum ama lisanslı olarak indirdiğimde 16 görselin dosyası ayrı ayrı iniyor mu, Yoksa tek bir dosya şeklinde iniyor benim mi tek tek bölmem gerekiyor.
Ayrıca bazı görseller böyle dörtlü değil, üst üste, eğer her dosya ayrı değilse o zaman nasıl bölümleme yapılıyor. Otomatik olarak bölmek gibi bir çözüm var mıdır.
Önerilerinizi bekliyorum.
Görsel:
