fatiheryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zahmet verdim. Desteğiniz için teşekkür ederim. İşte merak ettiğim tam olarak bu ESP Formatı içerisinde (Henüz Adobe ıllıstrator kullanmadım. Onu da indirmeyi düşünüyorum. Her bir görsel ayrı ayrı halde midir. Yoksa benim hepsinden tek tek belirleyip kesip düzenleyip yeni bir katmana alıp tekrardan yeni bir dosya haline getirmekle uğraşacak mıyım.. Eğer görebildiyseniz detayları yazabilir misiniz.

Tekrardan teşekkür ediyorum.
eps yine tek dosya yani aslında hepsi tek dosya içerisinde katmanlı şekildedir. Siz uygu olanı kullanacağınız şeyi ayrı projeye kopyala yapıştır ile taşıyabilirsiniz.
Biraz uğraştırabilir