• 09-06-2026, 21:35:28
    #1
    Merhabalar. Oturduğum tokide apartman sakinleri sokaklara araç park ediyor, 24 tane TOKİ var. 2 ağaç arasına 1 aracın park edebileceği bir nokta vardı. Karaktersizin birisi iki ağaçtan birisini kesmiş, sebebi kuş beyni ile ikinci araçta park etsin diye düşünmüş. Nereye şikayet edebilirim?
  • 09-06-2026, 21:38:33
    #2
    Zabıta
  • 09-06-2026, 21:39:32
    #3
    aliusanoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zabıta
    O iş görmez... Başka nereler olabilir hocam.
  • 09-06-2026, 21:40:30
    #4
    Zabıta bakıyor.
    Sokak ağaçları belediyeye ait.
  • 09-06-2026, 21:40:38
    #5
    Orman İşletme Müdürlüğü
  • 09-06-2026, 21:41:42
    #6
    ağaç kesen , yaz gelince ormanları bilerek yakanlar çok çekecek insan da Allah korkusu olur
  • 09-06-2026, 21:48:09
    #7
    ALO 181 (Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı)
    ALO 177 (Orman hattı)
    CİMER (Fotoğraflı şekilde) ve ayriyeten site/bina yönetimine bildirin hocam.