Merhabalar. Oturduğum tokide apartman sakinleri sokaklara araç park ediyor, 24 tane TOKİ var. 2 ağaç arasına 1 aracın park edebileceği bir nokta vardı. Karaktersizin birisi iki ağaçtan birisini kesmiş, sebebi kuş beyni ile ikinci araçta park etsin diye düşünmüş. Nereye şikayet edebilirim?