• 08-06-2026, 15:23:48
    #1
    merhabalar aramızda memur olan 657 tabi oldugu halde r10 da ticarete devam edip ek kazanç sağlayan varmı hem merak hemde akıl almak için talep ediyorum egm destek personeli de varsa işle ilgili destek olursa sevinirim ekstra
  • 08-06-2026, 15:26:12
    #2
    youtubeevi27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar aramızda memur olan 657 tabi oldugu halde r10 da ticarete devam edip ek kazanç sağlayan varmı hem merak hemde akıl almak için talep ediyorum egm destek personeli de varsa işle ilgili destek olursa sevinirim ekstra
    gelir getirici faaliyette bulunamaz. bulunan burada ifşa edemez.
  • 08-06-2026, 15:27:36
    #3
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelir getirici faaliyette bulunamaz. bulunan burada ifşa edemez.
    ifşa amaçlı değil sadece fiklir alışverişi yapmak fikir alış verişi diyelim
  • 08-06-2026, 15:28:06
    #4
    Muhtemelen ödemeleri annesinin veya işte hanımının ibanına ödeme alıyordur. Kendi ibanına ödeme alıp riske giremez.
  • 08-06-2026, 15:29:41
    #5
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen ödemeleri annesinin veya işte hanımının ibanına ödeme alıyordur. Kendi ibanına ödeme alıp riske giremez.
    vergi levhasıda açamaz öyleyse ibanı atılan kişi vergi mükellefi olmalı yoksa sıkıntı
  • 08-06-2026, 15:31:50
    #6
    böyle bir şeyi niye söylesin
  • 08-06-2026, 15:33:26
    #7
    youtubeevi27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar aramızda memur olan 657 tabi oldugu halde r10 da ticarete devam edip ek kazanç sağlayan varmı hem merak hemde akıl almak için talep ediyorum egm destek personeli de varsa işle ilgili destek olursa sevinirim ekstra
    anca şöyle yapar aileden biririn üzerine yapar o şekil olur
  • 08-06-2026, 16:26:43
    #8
    youtubeevi27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi levhasıda açamaz öyleyse ibanı atılan kişi vergi mükellefi olmalı yoksa sıkıntı
    Anne baba veya kayınvalide peder den emekli olan varsa onun üzerinden şahıs şirketi ile hallediyorlar genelde böylece Bağ-Kur farkı da çıkmıyor (benim memurum işini bilir &#128517