aramızda memur arkadaşlar varmı
7
●264
- 08-06-2026, 15:23:48merhabalar aramızda memur olan 657 tabi oldugu halde r10 da ticarete devam edip ek kazanç sağlayan varmı hem merak hemde akıl almak için talep ediyorum egm destek personeli de varsa işle ilgili destek olursa sevinirim ekstra
- 08-06-2026, 15:26:12gelir getirici faaliyette bulunamaz. bulunan burada ifşa edemez.youtubeevi27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2026, 15:27:36ifşa amaçlı değil sadece fiklir alışverişi yapmak fikir alış verişi diyelimAbdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2026, 15:29:41vergi levhasıda açamaz öyleyse ibanı atılan kişi vergi mükellefi olmalı yoksa sıkıntıCrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2026, 15:33:26anca şöyle yapar aileden biririn üzerine yapar o şekil oluryoutubeevi27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2026, 16:26:43Anne baba veya kayınvalide peder den emekli olan varsa onun üzerinden şahıs şirketi ile hallediyorlar genelde böylece Bağ-Kur farkı da çıkmıyor (benim memurum işini bilir 😅youtubeevi27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle