vergi levhasıda açamaz öyleyse ibanı atılan kişi vergi mükellefi olmalı yoksa sıkıntı
Anne baba veya kayınvalide peder den emekli olan varsa onun üzerinden şahıs şirketi ile hallediyorlar genelde böylece Bağ-Kur farkı da çıkmıyor (benim memurum işini bilir 😅