youtubeevi27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vergi levhasıda açamaz öyleyse ibanı atılan kişi vergi mükellefi olmalı yoksa sıkıntı
Anne baba veya kayınvalide peder den emekli olan varsa onun üzerinden şahıs şirketi ile hallediyorlar genelde böylece Bağ-Kur farkı da çıkmıyor (benim memurum işini bilir &#128517