Merhabalar
Şuan iPhone 15 Pro var fakat 2 aya süresi bitiyor bir daha hiç uğraşmak istemiyorum satıp yeni bir telefon almak istiyorum 25bin civarına kamera ve güzel işlemcili ne alınabilir sizce Mi 15T YD 25bin tl trde fiyatı 32bin tl gibi sadece kamera ve EFootbal oynuyorum o kadar siz olsanız ne alırsınız YD'de olur farketmez iphone harici
Sizce hangi telefon almalıyım?
11
●208
- 04-06-2026, 23:54:43
- 04-06-2026, 23:58:14Vivo x200 pro verelim kullanacağın en iyi kameralı telefonlardan birisi
https://www.r10.net/ikinci-el/479022...-canavari.html - 05-06-2026, 00:00:05Kayıtları gidince riskli değilmi hocam sizceByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2026, 00:01:37Hocam bu rakamlara kayıtlı 2.el alacaksın sıfırını bu fiyata alamazsın zatenBatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca Kayıtlar gidiyor diye birşey yok. Yt alıyorsan şuanda server kaydı var kaydı yap kafan rahat olsun
- 05-06-2026, 00:25:23Hocam server kaydıda olsa zaten patlayabiliyor onu kasettim 2.el zaten alabiliriz o fiyataByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorum onuda hocam arka tasarımı çok kötüahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle