ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu rakamlara kayıtlı 2.el alacaksın sıfırını bu fiyata alamazsın zaten Ayrıca Kayıtlar gidiyor diye birşey yok. Yt alıyorsan şuanda server kaydı var kaydı yap kafan rahat olsun
Hocam server kaydıda olsa zaten patlayabiliyor onu kasettim 2.el zaten alabiliriz o fiyata
ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oneplus 13 yd
Biliyorum onuda hocam arka tasarımı çok kötü