Hocam bu rakamlara kayıtlı 2.el alacaksın sıfırını bu fiyata alamazsın zaten

Ayrıca Kayıtlar gidiyor diye birşey yok. Yt alıyorsan şuanda server kaydı var kaydı yap kafan rahat olsun
Hocam server kaydıda olsa zaten patlayabiliyor onu kasettim 2.el zaten alabiliriz o fiyata
Biliyorum onuda hocam arka tasarımı çok kötü