• 04-06-2026, 23:20:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2 gün önce değerli bir hocamıza avatar yaptırdım böyle dedim biraz kıpraşalım. ön belliği vs temizledim şu an sadece ben görüyormuşum bu ne zaman genele yayılır acaba?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Ctrl + F5 yapmayı denediniz mi?
      Eğer hala olmadıysa; Ctrl + Shift +R
  • 04-06-2026, 23:22:40
    #2
    Şu an görünüyor hocam, kullanıcı adınız yazıyor.
  • 04-06-2026, 23:22:48
    #3
    SEO Danışmanı
    Mobil'de hemen yansıdı masaüstünde 2 gün oldu benim de değişmedi hala.
  • 04-06-2026, 23:22:58
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    💚 R10.NET 💚
    Ctrl + F5 yapmayı denediniz mi?
    Eğer hala olmadıysa; Ctrl + Shift +R
  • 04-06-2026, 23:24:17
    #5
    Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ctrl + F5 yapmayı denediniz mi?
    Eğer hala olmadıysa; Ctrl + Shift +R
    hocam selamlar ben sadece mobil giriyorum r10a
  • 04-06-2026, 23:24:52
    #6
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an görünüyor hocam, kullanıcı adınız yazıyor.
    kıpraşıyor mu hocam? 😂
  • 04-06-2026, 23:30:01
    #7
    Hala eski avatar var
  • 04-06-2026, 23:30:29
    #8
    Ben de değiştirdim gif falan yükledim sonra görsel yükledim sonra tekrar gif yükledim ama yok hala önbelleği kullanıyor her şeyi silsem de asla göremiyorum şu an ppde ne var ben de bilmiyorum. Bu artık bi sorun mu emin değilim ama keşke çözülse yıllardır aynı muhabbet
  • 04-06-2026, 23:32:08
    #9
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kıpraşıyor mu hocam? 😂
    Evet hocam.