Ben de değiştirdim gif falan yükledim sonra görsel yükledim sonra tekrar gif yükledim ama yok hala önbelleği kullanıyor her şeyi silsem de asla göremiyorum şu an ppde ne var ben de bilmiyorum. Bu artık bi sorun mu emin değilim ama keşke çözülse yıllardır aynı muhabbet