• 04-06-2026, 15:24:53
    #1
    Merhaba.

    Sms Onay siteleri satış başına ne kadar kazanç elde ediyorlar ?
    Sormak istediğim hepsi hemen hemen aynı yerlerden api ile işlem yapıyorlar. Bu işlemlerde % kaç bir indirimle alıyorlar ? İyi bir yüzdelik alabilmek için çok fazla satış mı yapılması gerekiyor ? Bu konuda bilgili veya deneyimli olan arkadaşlar bilgi verebilirler mi ?
  • 04-06-2026, 15:38:24
    #2
    Çoğu zaman çok düşük kar marjı ile çalışırlar hocam, tabii stratejik zekası olan rakiplerine kıyasen daha çok iş yapar.
  • 04-06-2026, 15:44:14
    #3
    suleymand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu zaman çok düşük kar marjı ile çalışırlar hocam, tabii stratejik zekası olan rakiplerine kıyasen daha çok iş yapar.
    Stratejik zeka olarak yapanları tanıyor veya şahit oldunuz sanırım. Fikir verebilme durumunuz var ise her türlü bilgiye ihtiyacım var aslında.
  • 04-06-2026, 15:48:16
    #4
    SuskunYolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stratejik zeka olarak yapanları tanıyor veya şahit oldunuz sanırım. Fikir verebilme durumunuz var ise her türlü bilgiye ihtiyacım var aslında.
    Maalesef hocam, zamanında işim düşmüş ve sitelere girmiştim ama bahsetmiş olduğum zaman 2-3 sene öncesi, o sıralar forumda değildim ama girdiğim siteler türk siteler ve sipariş hacmi yüksek sitelerdi. Forumda rastladığım insanların çoğu kısa süre sonra bu işi bırakıyorlar.
  • 04-06-2026, 16:17:20
    #5
    SMS Onay sistemleri ilk çıktığında birkaç yazılımı ben yazmıştım. İlk popüler olan sonradan konuk bilişime geçen yazılımın da çoğu geliştirilmeleri bana yaptırıldı.
    Bu işten kar sağlamak istiyorsanız en büyük rekabet avantjınız apideki indirim oranınız. Bunu da çok fazla numara alarak yapabiliyorsunuz.