Merhaba.

Sms Onay siteleri satış başına ne kadar kazanç elde ediyorlar ?
Sormak istediğim hepsi hemen hemen aynı yerlerden api ile işlem yapıyorlar. Bu işlemlerde % kaç bir indirimle alıyorlar ? İyi bir yüzdelik alabilmek için çok fazla satış mı yapılması gerekiyor ? Bu konuda bilgili veya deneyimli olan arkadaşlar bilgi verebilirler mi ?