• 03-06-2026, 00:11:20
    #10
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.7 ve 4.8 abartıldığı kadar iyi modeller değil bence.
    Şu anda 4.6 bile hayda hayda işleri görüyor.
    Bana tamamen bir pazarlama ve söğüşleme hamlesi olarak geliyor.
    Eğer hata çözümü yapmak istiyorsanız mutlaka chatgpt codex kullanın.
    Bazen Claude un bulamadığı hataları bile kısa sürede doğru okuyup düzeltebiliyor.
    Evet hocam, gemini ve gpt'yi de kullanıyorum. Dediğiniz gibi tek bir ai değil de birden fazla kullanınca aralarındaki farkı deneyimleyebiliyorsunuz.
  • 03-06-2026, 18:20:58
    #11
    Var mı gelişme hocam? opus 4.7ye dönmek istemiyorum ama bu hız da süründürüyor

  • 03-06-2026, 18:22:22
    #12
    lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var mı gelişme hocam? opus 4.7ye dönmek istemiyorum ama bu hız da süründürüyor

    Aynı günün akşamı güncelleme geldi hocam. Tüm haklar da sıfırlanmıştı akşam 20.35 gibiydi. Sizde sorun hala devam ediyor mu? kullandığınız sürüm nedir? şu an bende sorun yok
  • 03-06-2026, 18:24:36
    #13
    hakanbey58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı günün akşamı güncelleme geldi hocam. Tüm haklar da sıfırlanmıştı akşam 20.35 gibiydi. Sizde sorun hala devam ediyor mu? kullandığınız sürüm nedir? şu an bende sorun yok
    o sıfırlanma olayından sonra değişen hiçbir şey olmadı hatta daha kötü oldu
    en son 2.1.161 sürümündeyim, son sürüm dün geldi daha da kötü oldu. valla çözemedim mecbur 4-5 ay önceki sürümlerden birisine geçip opus 4.7 ile takılacağım gibi
  • 03-06-2026, 18:25:38
    #14
    lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sıfırlanma olayından sonra değişen hiçbir şey olmadı hatta daha kötü oldu
    en son 2.1.161 sürümündeyim, son sürüm dün geldi daha da kötü oldu. valla çözemedim mecbur 4-5 ay önceki sürümlerden birisine geçip opus 4.7 ile takılacağım gibi
    Can sıkıcı hatalar hocam maalesef... Şu an ben 2.1.159 sürümünü kullanıyorum. Bu sürümü deneyebilir misiniz?
  • 03-06-2026, 18:26:31
    #15
    Aklımda bir şey var ama kanıtlaması zor
    Size de kodlama yaparken anket çıkıyor mu? eğer çıkıyorsa ne yanıt veriyor musunuz?
    Bence anketlere katılmadığımız zaman kasıtlı olarak yavaşlatıyorlar gibi düşünüyorum.
  • 03-06-2026, 18:27:40
    #16
    lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklımda bir şey var ama kanıtlaması zor
    Size de kodlama yaparken anket çıkıyor mu? eğer çıkıyorsa ne yanıt veriyor musunuz?
    Bence anketlere katılmadığımız zaman kasıtlı olarak yavaşlatıyorlar gibi düşünüyorum.
    Hepsine katılıyorum hocam. Gerçekten güzel iş çıkardığında sözlü olarak da övüyorum, ankette de iyi seçim yapıyorum. Ama basit işlerde bile zorluk çıkardığında en kötü dereceyi verdiğimde oldu. Öyle olduğunda konuşmayı paylaşma izni istiyor. Onu da paylaşıyorum.
  • 03-06-2026, 18:28:53
    #17
    hakanbey58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsine katılıyorum hocam. Gerçekten güzel iş çıkardığında sözlü olarak da övüyorum, ankette de iyi seçim yapıyorum. Ama basit işlerde bile zorluk çıkardığında en kötü dereceyi verdiğimde oldu. Öyle olduğunda konuşmayı paylaşma izni istiyor. Onu da paylaşıyorum.
    Bende de tam tersi, elimden geldiğince az veri alsınlar diye hep reddediyorum.
    Bu durumu bir test edeceğim bakalım. teşekkürler
  • 03-06-2026, 18:30:02
    #18
    lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de tam tersi, elimden geldiğince az veri alsınlar diye hep reddediyorum.
    Bu durumu bir test edeceğim bakalım. teşekkürler
    Samimiyetimiz bu şekilde