• 11-05-2026, 21:22:10
    #1
    İyi forumlar herkese, yaşım 21 ve kendimi geliştirmek istiyorum ve bu bölümler hoşuma gidiyor. Türkiye’de lisemi bitirdim ve Viyanaya taşındım, şu an ise kendi tatlı dükkanımı açtım yanında da bu bölümü okuyup yüksek şirketlerde ör: Bosch, Siemens, Nike vb. şirketlerde çalışmak istiyorum ve bu yüzden de özellikle yaşadığım ülke Avusturya da elinizde belge olmadan işin profesyoneli de olsanız zor oluyor. Yaşımın hala çok genç olduğunu düşünüyorum ve bu bölümden devam etmek istiyorum fakat sürekli gelişen yapay zeka durumu bu okuduğum bölüme engel olur mu? Bu bölümden mezun olan veya işin profesyoneli olupta yorum yapabilecek olan hocalarım varsa çok memnun kalırım. Gerçekten yapay zeka ‘dan dolayı bu bölümü okusam ve kendimi geliştirsem bile boşa mı olmuş olur?
  • 11-05-2026, 21:23:47
    #2
    Hangi bölüm
  • 11-05-2026, 21:24:37
    #3
    Yine de okumak lazım. Bir yandan da kovalamak
  • 11-05-2026, 21:25:39
    #4
    okumak cok boş iş
    şöyle özetleyim
    10 saat calış günlük 2 bin tl
    yag bakım yap 3 bin tl ustalık en kötü yarım saatte

    ömrünü hayatını boşa harcama
    kendi işini yap
    gerisi boş
    ben anlamıyorum asgari ücrete calışanları markette calışanları
    git ev temizlik yap 5 bin alırsın bayanlar icin
    erkek icinde musluk tak ustalık yap yarım saate en kötü 2bin alırsın

    yaş ilerleyince anlıyorsun herşeyi
  • 11-05-2026, 21:29:28
    #5
    eğer hukuk,tıp gibi bölümler okumuyorsanız gereksiz meslek öğrenin
  • 11-05-2026, 21:32:44
    #6
    Para ile satıyorlar diploma veya bir fotoğraf çekin hükümete yakın birileri ile
    tüm sorunların hepsi çözülür .
  • 11-05-2026, 21:35:32
    #7
    CGD
    İlk 5 Sıra Garantili SEO
    Maalesef
  • 11-05-2026, 21:40:24
    #8
    Kardesim hayallerimin yarısını felan o yaşta zaten gerçekleştirmişsin. Yaşım 27 Maliye bölümü mezunuyum, son 2 yılım pandemiye denk geldi uzaktan egitim ile bitirdim staj dahi yapamadım, şuan işsizim izmirde aylak aylak iş arıyorum ve sürünücegimi bilmeme rağmen bunu yapıyorum. 10 yıldır yurtdışına gitmeyi araştırıyorum fakat olmuyor hepsi maliyetli. Demem o ki devam et bırakma ticarette hayat vardır okulda parayı ögretmiyorlar.
  • 11-05-2026, 21:51:11
    #9
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    3-5 üniv dışında evet boş