İyi forumlar herkese, yaşım 21 ve kendimi geliştirmek istiyorum ve bu bölümler hoşuma gidiyor. Türkiyede lisemi bitirdim ve Viyanaya taşındım, şu an ise kendi tatlı dükkanımı açtım yanında da bu bölümü okuyup yüksek şirketlerde ör: Bosch, Siemens, Nike vb. şirketlerde çalışmak istiyorum ve bu yüzden de özellikle yaşadığım ülke Avusturya da elinizde belge olmadan işin profesyoneli de olsanız zor oluyor. Yaşımın hala çok genç olduğunu düşünüyorum ve bu bölümden devam etmek istiyorum fakat sürekli gelişen yapay zeka durumu bu okuduğum bölüme engel olur mu? Bu bölümden mezun olan veya işin profesyoneli olupta yorum yapabilecek olan hocalarım varsa çok memnun kalırım. Gerçekten yapay zeka dan dolayı bu bölümü okusam ve kendimi geliştirsem bile boşa mı olmuş olur?