• 11-05-2026, 14:47:52
    #1
    Merhaba bi ara forumda güvenilir arkadaşlar vardı hala varmı merak ettim oturma ve çalışma vizesi almayı düşünüyorum
  • 11-05-2026, 14:53:01
    #2
    Polonya çalışma izni işinde 5.yılıma girdim. 1.5 yıldır bıraktık yapmayı. %85 red ihtimali var. Şirketin çok sağlam olsa dahi konsoloslukta reddediliyorsun. Siyasi engeller yüzünden. Hiç bulaşma. Turistik vize al o vize üzerinden oturum yapabilecek birilerini bul.
  • 11-05-2026, 15:31:00
    #3
    YsYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polonya çalışma izni işinde 5.yılıma girdim. 1.5 yıldır bıraktık yapmayı. %85 red ihtimali var. Şirketin çok sağlam olsa dahi konsoloslukta reddediliyorsun. Siyasi engeller yüzünden. Hiç bulaşma. Turistik vize al o vize üzerinden oturum yapabilecek birilerini bul.
    değerli bilgileriniz için teşekkürler
  • 19-05-2026, 14:11:49
    #4
    kesinlikle, bizimde danışmanlık firmamız var Ankara ve Varşova'da, Polonya çalışma vizelerinde risk oranı yüksek son yıllarda ne yazık ki. Genel tavsiyemiz turistikle getirip firma oturumu aldırmak oluyor (tabi eğer gerçekten ticaret yapacaksanız böyle bir işe kalkışın) Veya turistikle getirip öğrenci oturumu da yapabiliyoruz ama yine koşulları sağlamanız okula eksiksiz devam etmeniz gerekiyor. Başarılar dilerim.