YsYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polonya çalışma izni işinde 5.yılıma girdim. 1.5 yıldır bıraktık yapmayı. %85 red ihtimali var. Şirketin çok sağlam olsa dahi konsoloslukta reddediliyorsun. Siyasi engeller yüzünden. Hiç bulaşma. Turistik vize al o vize üzerinden oturum yapabilecek birilerini bul.
değerli bilgileriniz için teşekkürler