• 11-05-2026, 10:26:48
    #1
    Getir'den şimdi 12'li su ve Türk kahvesi aldım.
    6 tane su ve 1 türk kahvesi geldi.

    Su için eksik ürün geldi seçtim getir uygulamasındaki BOT'tan ama indirim mi iade mi diye sordu ben de iade seçtim doğal olarak. İade yaptıklarını söylediler ama ben 6 suyu aldım. Müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorum onu da yapamıyoruz bot var hep. 6 suyu aldım kalan 6 suyun bana sadece iadesini yapması gerekiyor muhtemelen hepsinin yaptılar. Bence bu doğru değil. 2 adet 6'lı su olduğu için eksik ürün geldi dediğim için sistem otomatik 1 tanesinin ücretini mi iade etmiştir?
  • 11-05-2026, 10:41:00
    #2
    Platin üye
    Adet belirtmiştir botla mesajlaşırken ve iade ederken muhtemel 1 adeti iade edecektir adet gösteriyor çünkü
  • 11-05-2026, 10:49:44
    #3
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adet belirtmiştir botla mesajlaşırken ve iade ederken muhtemel 1 adeti iade edecektir adet gösteriyor çünkü
    1 det yazıyor hocam ama 12x su olarak görünüyordu ya
  • 11-05-2026, 11:11:36
    #4
    Platin üye
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 det yazıyor hocam ama 12x su olarak görünüyordu ya
    1 adet etmiştir yüksek ihtimal hocam