Getir'den şimdi 12'li su ve Türk kahvesi aldım.
6 tane su ve 1 türk kahvesi geldi.
Su için eksik ürün geldi seçtim getir uygulamasındaki BOT'tan ama indirim mi iade mi diye sordu ben de iade seçtim doğal olarak. İade yaptıklarını söylediler ama ben 6 suyu aldım. Müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorum onu da yapamıyoruz bot var hep. 6 suyu aldım kalan 6 suyun bana sadece iadesini yapması gerekiyor muhtemelen hepsinin yaptılar. Bence bu doğru değil. 2 adet 6'lı su olduğu için eksik ürün geldi dediğim için sistem otomatik 1 tanesinin ücretini mi iade etmiştir?
Getir neye göre iade yapıyor?
3
●124
- 11-05-2026, 10:41:00Adet belirtmiştir botla mesajlaşırken ve iade ederken muhtemel 1 adeti iade edecektir adet gösteriyor çünkü
- 11-05-2026, 10:49:441 det yazıyor hocam ama 12x su olarak görünüyordu yapastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2026, 11:11:361 adet etmiştir yüksek ihtimal hocamGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle