Getir'den şimdi 12'li su ve Türk kahvesi aldım.
6 tane su ve 1 türk kahvesi geldi.

Su için eksik ürün geldi seçtim getir uygulamasındaki BOT'tan ama indirim mi iade mi diye sordu ben de iade seçtim doğal olarak. İade yaptıklarını söylediler ama ben 6 suyu aldım. Müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorum onu da yapamıyoruz bot var hep. 6 suyu aldım kalan 6 suyun bana sadece iadesini yapması gerekiyor muhtemelen hepsinin yaptılar. Bence bu doğru değil. 2 adet 6'lı su olduğu için eksik ürün geldi dediğim için sistem otomatik 1 tanesinin ücretini mi iade etmiştir?