Merhabalar
Cihaz Redmi Note 14 Pro
İlk kez yurt dışı cihaz kullanıyorum bu ay içinde büyük ihtimalle devre dışı kalcak ikinci sim'i kullanmadım hiç (4 ay daha sürem var ) , benim için önemli olan şu formatsız tekrar imei atabilabiliyor mu yoksa imei atarken format şart mı ?
Yurtdışı cihaz hk.
1
●118