• 06-05-2026, 15:35:38
    #1
    Merhabalar

    Cihaz Redmi Note 14 Pro

    İlk kez yurt dışı cihaz kullanıyorum bu ay içinde büyük ihtimalle devre dışı kalcak ikinci sim'i kullanmadım hiç (4 ay daha sürem var ) , benim için önemli olan şu formatsız tekrar imei atabilabiliyor mu yoksa imei atarken format şart mı ?
  • 06-05-2026, 15:38:56
    #2
    Duruma göre değişiyor ama siz yinede yedeğinizi alın ben birçok xiaomi cihazıma imei attırdım her seferinde sıfırlanmıştı cihazlarım imei sonrası