Merhabalar

Cihaz Redmi Note 14 Pro

İlk kez yurt dışı cihaz kullanıyorum bu ay içinde büyük ihtimalle devre dışı kalcak ikinci sim'i kullanmadım hiç (4 ay daha sürem var ) , benim için önemli olan şu formatsız tekrar imei atabilabiliyor mu yoksa imei atarken format şart mı ?