• 06-05-2026, 12:14:33
    #1
    Samsung A34 Telefonumuz var bir anda şarjı sıfırlandı ve bu ekranda takılı kalıyor sadece hard reset yapılınca açabiliyorum ama bu seferde şarjı hep %0'da kalıyor yani yükselmiyor da telefonda kapanmıyor sorunu yaşayan var mı
  • 06-05-2026, 12:22:12
    #2
    Pil arızası var. Hocam muhtemelen pil tam oturmuyor. Gel git yapabilir. Yada şarj aletinizde sorun olabilir Orjinal samsung şarjı kullanın. Telefonu kapatıp şarja öyle takın.
  • 06-05-2026, 12:26:38
    #3
    CeyCeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pil arızası var. Hocam muhtemelen pil tam oturmuyor. Gel git yapabilir. Yada şarj aletinizde sorun olabilir Orjinal samsung şarjı kullanın. Telefonu kapatıp şarja öyle takın.
    Orijinal kablosu evde yanımda powerbank var o da hiç dolduramıyor telefonu açabiliyorum kullanabiliyorum ama hep %0
  • 06-05-2026, 12:29:18
    #4
    durgutolga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orijinal kablosu evde yanımda powerbank var o da hiç dolduramıyor telefonu açabiliyorum kullanabiliyorum ama hep %0
    Telefonu fabrika ayarlarının sıfırlamayı deneyin. Önce verilenirizi yedekleyin sonra sıfırlayın bu sayede bütün sistem en baştan kendinü revize edecek. Böyle durumlar güncelleme kaynalıda olabilir. Güncelleme yaparken internet düşüklüğü yada kesintisi gibi. Tavsiyem önce telefonu tamamen kapatıp telefonu öyle şarj edin. olmaz ise tamamem cihazı sıfırlayın
  • 06-05-2026, 12:37:35
    #5
    Pil soketi çıkmış gibi bir durum var. Tamirciye gitmesi lazım ya da eliniz alışıksa açın soketlere bakın
  • 06-05-2026, 12:48:13
    #6
    Bi ara LG bir telefonum vardı onunda sarjı hep yüzde100 de kalmıştı. Sarjın bittiğini telefon kapanınca anlıyordum. Belki sayaç takılı kalmıştır yazılımsal olarak. Tamirciye vermeden önce güncelleme gelmesini bekleyin bence.