Samsung A34 Telefonumuz var bir anda şarjı sıfırlandı ve bu ekranda takılı kalıyor sadece hard reset yapılınca açabiliyorum ama bu seferde şarjı hep %0'da kalıyor yani yükselmiyor da telefonda kapanmıyor sorunu yaşayan var mı