Yemek ısmarlıcak var mı?
46
●3.346
- 06-05-2026, 00:13:01alan olmadıysa alabilirim hocam dm attımOFY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2026, 00:13:54Profilimdeki whatsapptan yazabilirsen alan sen olAhmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2026, 00:24:32Dün saraylarda padişahtım, bugün beş kuruşsuzum 😄 Genelde herkese ben ısmarlarım ama bugüne özel kasa boş ısmarlayan olursa yerim, mutlu da olurum 🙃berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2026, 00:28:52obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenci değiliz hocam ama şu uygulamanın genel topluma hitap edecek versiyonunu sanırım ben yapacağım
İnsanın illa parası ya da ihtiyacı olması gerekmez; birbirimize bir şeyler ısmarlamak bir nevi tanışmaktır. Geçen gün otobüs durağında bir dayıya selam verdim, "nasılsın, iyi misin?" diye sordum; adam o kadar mutlu oldu ki bir sürü hayır duasını aldım.
- 06-05-2026, 00:46:12şuanda öğrenci sayılmıyorum inşallah bu yaza öğrenci olarak giricem (yks) bende alabilirim ısmarlıyo uygulaması Malatyada yok malesef
konuyu açan: 