berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu açan hariç herkes birilerine ısmarladı konuyu açan:

Dün saraylarda padişahtım, bugün beş kuruşsuzum 😄 Genelde herkese ben ısmarlarım ama bugüne özel kasa boş — ısmarlayan olursa yerim, mutlu da olurum 🙃