obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ismarliyo uygulamasını indir

Öğrenci değiliz hocam ama şu uygulamanın genel topluma hitap edecek versiyonunu sanırım ben yapacağım İnsanın illa parası ya da ihtiyacı olması gerekmez; birbirimize bir şeyler ısmarlamak bir nevi tanışmaktır. Geçen gün otobüs durağında bir dayıya selam verdim, "nasılsın, iyi misin?" diye sordum; adam o kadar mutlu oldu ki bir sürü hayır duasını aldım.