• 06-05-2026, 00:12:15
    #19
    Ismarlayanın kesesine bereket, yiyenlere afiyet olsun. Güzel hareketler.
  • 06-05-2026, 00:13:01
    #20
    OFY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden de bir öğrenci arkadaşıma gece pizzası 🍕
    alan olmadıysa alabilirim hocam dm attım
  • 06-05-2026, 00:13:54
    #21
    OFY
    <?php stay(true); ?>
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alan olmadıysa alabilirim hocam dm attım
    Profilimdeki whatsapptan yazabilirsen alan sen ol
  • 06-05-2026, 00:17:07
    #22
    konuyu açan hariç herkes birilerine ısmarladı konuyu açan:

  • 06-05-2026, 00:24:32
    #23
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu açan hariç herkes birilerine ısmarladı konuyu açan:

    Dün saraylarda padişahtım, bugün beş kuruşsuzum 😄 Genelde herkese ben ısmarlarım ama bugüne özel kasa boş — ısmarlayan olursa yerim, mutlu da olurum 🙃
  • 06-05-2026, 00:25:45
    #24
    Adre veriyorum hemen bir gece döneri iyi gider 🤣
  • 06-05-2026, 00:28:22
    #25
    1450 tl getir para mevcuttur.900 tl den adresinize sipariş geçebilirim.Bu da bir ikram sayılır diye düşünüyorum.
  • 06-05-2026, 00:28:52
    #26
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ismarliyo uygulamasını indir

    Öğrenci değiliz hocam ama şu uygulamanın genel topluma hitap edecek versiyonunu sanırım ben yapacağım İnsanın illa parası ya da ihtiyacı olması gerekmez; birbirimize bir şeyler ısmarlamak bir nevi tanışmaktır. Geçen gün otobüs durağında bir dayıya selam verdim, "nasılsın, iyi misin?" diye sordum; adam o kadar mutlu oldu ki bir sürü hayır duasını aldım.
  • 06-05-2026, 00:46:12
    #27
    şuanda öğrenci sayılmıyorum inşallah bu yaza öğrenci olarak giricem (yks) bende alabilirim ısmarlıyo uygulaması Malatyada yok malesef