• 05-05-2026, 18:35:04
    #1
    Selamlar arkadaşlar dhl ile çalıştırıyoruz fakat ne bir takip sistemi nede paramızı alabiliyoruz 150 bin liralık mal gönderdim 10 bin lira ödeyip bizim size borcumuz yok diyorlar bu nasıl iş??
  • 05-05-2026, 18:52:40
    #2
    Kargomucuz.com bekleriz efendim
  • 14-05-2026, 12:36:00
    #3
    Selamlar sorularınızı alabilirim