Selamlar arkadaşlar dhl ile çalıştırıyoruz fakat ne bir takip sistemi nede paramızı alabiliyoruz 150 bin liralık mal gönderdim 10 bin lira ödeyip bizim size borcumuz yok diyorlar bu nasıl iş??