• 04-05-2026, 22:00:24
    #19
    Gold üye
    SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Venedik, suyu *** kokuyor restaurantların kokusu ile de birleşince kusasın geliyor saatlerce yemek yiyemedik en son karavanimiza dönüp kendiniz pisirdik
    Gerçekten mi hocam Bu plan yapmıştım keşke daha önce bilseydim..
  • 04-05-2026, 23:35:32
    #20
    yusacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten mi hocam Bu plan yapmıştım keşke daha önce bilseydim..
    Hocam şunu söyleyebilirim fenomenlerin attığı reelslerdeki gibi bir yer değil, bize mi öyle geldi bilmiyorum ama 3 kişi 15 gün kayseri den yunanistan-arnavutluk-karadağ-bosna hersek-slovenya-hırvatistan-italya turu yaptık karavanla ekip olaak en berbat olanı venedik dedik.
  • 05-05-2026, 00:35:59
    #21
    Fransa Paris, Hollanda Amsterdam, Almanyanın komplesi (maalesef burada yaşamak zorundayım) Belarus Gomel, Tayland Chiang Rai. Ek olarak Çin Şıncın
  • 05-05-2026, 00:38:32
    #22
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gurcistan
    Kıbrıs
    Arnavutluk
    Sırbistan
    Mısır
    Kosova
    Bulgaristan
    Hocam Arnavutlukda ne gibi sıkıntı yaşadın. Sarande şehrine gitmeyi planlıyorum. O yüzden sordum.
  • 05-05-2026, 00:41:04
    #23
    Hindistan kesinlikle. Aslında başka ülkeye gidiyordum, arkadaşım çağırmıştı 1 2 gün kaldım hindistanda. Yeryüzünün en pis ülkesi olabilir. Lokantaya girdik adam hacetini giderdi, el yıkamadan tezgaha geçti çorba gibi bir şeyi karıştırdı ekmeğe elledi falan gırtlaklamak istedim zor tuttum. Bu örneklerden bir tanesi
  • 05-05-2026, 00:56:34
    #24
    Gold üye
    SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şunu söyleyebilirim fenomenlerin attığı reelslerdeki gibi bir yer değil, bize mi öyle geldi bilmiyorum ama 3 kişi 15 gün kayseri den yunanistan-arnavutluk-karadağ-bosna hersek-slovenya-hırvatistan-italya turu yaptık karavanla ekip olaak en berbat olanı venedik dedik.
    Çok güzel rotaymış hocam. Venedik için planı kısa turacağım gibi görünüyor
    Cengaver1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hindistan kesinlikle. Aslında başka ülkeye gidiyordum, arkadaşım çağırmıştı 1 2 gün kaldım hindistanda. Yeryüzünün en pis ülkesi olabilir. Lokantaya girdik adam hacetini giderdi, el yıkamadan tezgaha geçti çorba gibi bir şeyi karıştırdı ekmeğe elledi falan gırtlaklamak istedim zor tuttum. Bu örneklerden bir tanesi
    Hindistan, Pakistan ve Bangladeş’e üzerine para verseler girmem ya o yemek videolarından zaten midem bulanıyor iyi cesaret gerçekten hocam. Bi daha tövbe ettiniz sanırım 😄
  • 05-05-2026, 00:58:34
    #25
    İran
  • 05-05-2026, 01:51:21
    #26
    Cenin (Filistin)
    Oslo Barış Anlaşması sonrasında 1997 yılı başında 15 kişilik arkadaş grubu ile bir hafta kalmıştım. Kötü ve acı dolu anılarım var...
  • 05-05-2026, 10:14:30
    #27
    Tekrar asla gitmem: Paris, Çünkü büyük bir istanbul başka bi numarası yok, ben açıkcası 5.günde sıkılmıştım

    Tekrar kesinlikle seve seve giderim: Barcelona, hem kültür uyumlu, manzara ve sosyal hayat şahane idi!