Hocam şunu söyleyebilirim fenomenlerin attığı reelslerdeki gibi bir yer değil, bize mi öyle geldi bilmiyorum ama 3 kişi 15 gün kayseri den yunanistan-arnavutluk-karadağ-bosna hersek-slovenya-hırvatistan-italya turu yaptık karavanla ekip olaak en berbat olanı venedik dedik.
Çok güzel rotaymış hocam. Venedik için planı kısa turacağım gibi görünüyor
Hindistan kesinlikle. Aslında başka ülkeye gidiyordum, arkadaşım çağırmıştı 1 2 gün kaldım hindistanda. Yeryüzünün en pis ülkesi olabilir. Lokantaya girdik adam hacetini giderdi, el yıkamadan tezgaha geçti çorba gibi bir şeyi karıştırdı ekmeğe elledi falan gırtlaklamak istedim zor tuttum. Bu örneklerden bir tanesi
Hindistan, Pakistan ve Bangladeşe üzerine para verseler girmem ya o yemek videolarından zaten midem bulanıyor iyi cesaret gerçekten hocam. Bi daha tövbe ettiniz sanırım 😄