Tekrar asla gitmem: Paris, Çünkü büyük bir istanbul başka bi numarası yok, ben açıkcası 5.günde sıkılmıştım

Tekrar kesinlikle seve seve giderim: Barcelona, hem kültür uyumlu, manzara ve sosyal hayat şahane idi!