Acaba bu işi yapabilir miyim?
6
●394
- 04-05-2026, 06:34:57Arkadaşlar merhaba, tanıdık bir kaç yerel firma ile anlaşıp sosyal medya yönetimi ve ürün fotoğraf çekimi işine girmeyi düşündüm. Bunun için elimde pc'den başka herhangi bir ekipman yok ve kamera, drone gibi ekipmanları da zamanla almayı düşünüyorum. Photoshop bilgim de çok üst seviye değil ama psd dosyaları ile her türlü idare edebilirim diye düşünüyorum. Sizce ilk etapta bütçe olmadan bu işe girilir mi? Tavsiyeleriniz nedir başka ne yapabilirim?
- 04-05-2026, 07:07:07Diğer insanlar yapabiliyorsa siz de elbette ki yapabilirsiniz.
Herşey bir niyetle başlar.
Denemekle bir şey kaybetmez ama çok şey kazanabilirsiniz. - 04-05-2026, 07:21:35Hocam bu tür konularda fikir vermeyi sevmem ama yinede yorum yapayım.
Eğer gayret ederseniz, iyi araştırmalar yaparsanız ve işi öğrenip sermayesiz para kazanmayı başarırsanız, Gelecekte iyi geliriniz olabilir... Sizin hayatınız siz karar verin ama başarma ümidi varsa neden olmasın. - 04-05-2026, 07:40:05Bence ilk önce bu işi yapan insanlarla anlas komisyon karşılığında müşteri bul komisyon al ordan gelen parayla hem ekipman alırsın hem onları izlerken işi öğrenirsin
- 05-05-2026, 06:04:40Kişisel tavsiyem; bir işe girecekseniz temelinde işi yaparken seviyor olmanız yatmalı, getirdiği kazanç baz alınmamalı. Solopreneur olarak sevdiğiniz işte imkân ve şartlar dahilinde elbette getiri elde edersiniz ama sevmediğiniz bir işi kazancı için yapmak hayatınızdan çok şey götürülebilir. Bunun dışında sorduğunuz soruya gelirsek eğer geleneksel fotoğrafcılıktan daha çok drone çekimi vs. tarzda ayrışabilirseniz eğer rakiplerinizden yapabilirsiniz. yoksa, herkesin yaptığını yapıp farklılaştırmak her zaman bir adım geri de tutar sizi.